* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Podstawy obsługi komputera2009-06-30 15:26:48Komputer w dzisiejszych czasach to podstawowe narzędzie pracy w każdej firmie, a także w domu. Dzięki komputerowi możemy zrobić o wiele więcej i szybciej niż tradycyjnymi metodami. W zależności od trybu pracy wybieram - komputer stacjonarny, jeśli pracujemy większość czasu w biurze/w domu, lub laptopa, który umożliwia nam pracę w terenie i ciągły, bezprzewodowy dostęp do Internetu. |
![]() |
Nowości Kodeksu pracy - nowelizacja2009-07-22 14:58:01Przyjęte przez Radę Ministrów rozwiązania przewidują zrównanie sytuacji prawnej pracowników wypełniających funkcje rodzicielskie. Chodzi m.in. o prawo do wykorzystania urlopu wypoczynkowego bezpośrednio po urlopie macierzyńskim, dzielenie się urlopem macierzyńskim przez rodziców dziecka, a także prawo ojca do korzystania z części urlopu macierzyńskiego w razie hospitalizacji matki. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Szkolenia24h.pl2009-11-27 14:50:46Serwis www.szkolenia24h.pl to stale aktualizowany katalog szkoleń/kursów a także kompleksowa baza ośrodków szkoleniowych z całej Polski. |
![]() |
Czy każdy klient może być kluczowy?2010-01-15 11:08:23O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. |
Szkolenia szkolenia unijne Międzyzdroje, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.